ONZE WERKWIJZE

VRAGEN DIE AAN ONS GESTELD WORDEN
- Hoe vertaal ik de missie van de organisatie door naar de dagelijkse praktijk?
- Hoe worden wij effectiever in onze overleggen?
- Hoe zorg ik voor een goede klantbediening tijdens, of na een reorganisatie?
- Hoe kunnen teams beter samenwerken?
- Waarom ervaart de afdeling zo veel werkdruk?
- Hoe verhoog ik de klanttevredenheid?
DE ANTWOORDEN DIE WIJ GEVEN
- We vertalen de missie naar concrete doelen en acties.
- We geven feedback en vereenvoudigen overleggen.
- We helpen met het continu scherp houden van het doel.
- We doen interventies op houding en gedrag binnen (management)teams
- We kijken naar de feiten en nemen oorzaken weg.
- We maken helder wat de klant echt wil en houden de focus daar op.

VERANDEREN IS MENSENWERK
Ontwikkelen van organisaties is verandering. Veranderen is mensenwerk; daarom werken we met mensen samen aan deze veranderingen.
We hebben een samenwerking met geaccrediteerde partijen voor onder andere Lean opleidingen. Deze gaan over het toepassen en overdragen van kennis en vaardigheden. Daarnaast geven we workshops op maat, bijvoorbeeld over doelen stellen, feedback geven en proces aanpassingen.